יצירת קשר  |   כתובת הגעה התחבר | משתמש חדש  |  אורח/ת  |  הזמנות שלי  |  
09-8850509 לוגו אתר ספורט אדיר    
ראשי >ציוד ואביזרי כושר>משקולות קטלבלס
משקולות קטלבלס הפכו להיות מאוד פופולריות בקרב מתאמנים רבים וכמובן שניתן למצוא בחדרי כושר רבים את משקולות הקטלבלס, וזאת הודות לכך שהן מאפשרות אימון מאוד מגוון על קבוצות שרירים שונות בגוף באימון אחד ומגיעות במגוון של משקלים שניתן למצוא באתר של אדיר ספורט.
 
 

משקולות קטלבלס למכירה

 

אימון קטלבלס זכה לפופולריות עצומה במהלך השנים בשל יעילותו בפיתוח הכוח הכללי, הכוח והסיבולת. קטלבלס מגוונים ומאפשרים לבצע מגוון תרגילים, מה שהופך אותם לתוספת נהדרת לכל שגרת אימון. במאמר זה נסקור את סוגי התרגילים השונים שניתן לעשות עם משקולות קטלבלס את המשקלים שלהן ולמה הן משמשות.

משקולות קטלבלס תרגילים

נַדְנֵדָה

נדנדות הן אחד מתרגילי הקטלבלס הבסיסיים ביותר שעוזרים לשפר את הכוח הכללי, הנפיצות והסיבולת. התחל בעמידה עם הרגליים ברוחב הכתפיים והחזקת הקטלבלס בשתי ידיים. הסתובב קדימה בירכיים, שמור על גב ישר ונעוץ בליבה, והניף את הקטלבלס בין הרגליים. לאחר מכן, הסע בכוח את הירכיים קדימה כדי להניף את הקטלבלס לגובה הכתפיים. חזור על מספר חזרות.

סקוואט גביעים

סקוואט גביעים הם דרך מצוינת לעבוד על פלג הגוף התחתון ושרירי הליבה. התחל בהחזקת הקטלבלס מול החזה שלך בשתי הידיים, תוך שמירה על המרפקים קרובים לגופך. לאחר מכן, הורד את גופך למצב סקוואט, תוך שמירה על גב ישר ונעוץ הליבה, ודחף דרך העקבים כדי לחזור למצב עמידה.

Turkish Get-Ups

Turkish Get-Ups הוא תרגיל מאתגר לכל הגוף הכולל מספר תנועות. התחל בשכיבה על הגב עם הקטלבל ביד אחת, זרוע מושטת לכיוון התקרה. לאחר מכן, השתמשו בידכם הפנויה כדי לדחוף את עצמכם למעלה למצב ישיבה תוך שמירה על הקטלבל מורחבת לכיוון התקרה. משם, דחפו למעלה על כפות הרגליים וקמו בעודכם מחזיקים את הקטלבל מעל ראשכם. הפוך את התנועות כדי לחזור לעמדת ההתחלה.

נקה ולחץ

הניקוי והלחץ הוא תרגיל מורכב המכוון לפלג הגוף העליון, פלג הגוף התחתון ושרירי הליבה. התחל בהחזקת הקטלבלס ביד אחת, כף היד פונה פנימה. לאחר מכן, הניפו את הקטלבל לאחור בין הרגליים, בעזרת הירכיים והרגליים, העלו אותו אל החזה. משם, לחץ על ה-kettlebell מעל הראש תוך שמירה על הליבה שלך מחוברת וגב ישר. חזור על מספר חזרות.

דדליפט

דדליפט עם קטלבלס הם דרך מצוינת לעבוד על העכוז, שרירי הירך והגב התחתון. התחל בעמידה עם הרגליים ברוחב הכתפיים והחזקת הקטלבלס עם שתי הידיים מול הגוף. לאחר מכן, צרו ציר קדימה בירכיים, תוך שמירה על גב ישר ונעוץ הליבה, והורידו את הקטלבל לכיוון הקרקע. השתמש הגלוטאוס והמסטרינג שלך כדי למשוך את הקטלבל בחזרה לעמדת ההתחלה.

One-Arm Rows

One-Arm Rows הן דרך מצוינת לעבוד על שרירי הגב ולשפר את היציבה. התחל על ידי החזקת הקטלבלס ביד אחת, הצירה קדימה בירכיים, והנח את ידך הפנויה על ספסל או חפץ יציב לתמיכה. לאחר מכן, משוך את הקטלבל לכיוון החזה שלך תוך שמירה על המרפק קרוב לגופך. חזור על מספר חזרות לפני החלפת צד.

Figure 8s

Figure 8s הוא תרגיל מהנה ומאתגר המכוון לשרירי הליבה והגוף התחתון שלך. התחל בעמידה עם הרגליים ברוחב הכתפיים והחזקת הקטלבלס ביד אחת. לאחר מכן, הניפו את הקטלבל לאחור בין הרגליים, בעזרת הירכיים והרגליים, העלו אותו לכתף הנגדית. לאחר מכן, הניפו אותו בחזרה למטה בין הרגליים והעבירו אותו ליד השנייה, והעלו אותו אל הכתף הנגדית. חזור על מספר חזרות.

 

סוגי משקולות קטלבלס

 

משקלי קטלבלס מגיעים במגוון גדלים ונמדדים בדרך כלל בפאונד (lbs) או קילוגרם (ק"ג). משקלו של קטלבלס יכול לנוע בין 4 פאונד (1.8 ק"ג) ליותר מ-100 פאונד (45 ק"ג). הגדלים הנפוצים ביותר למשקולות קטלבלס מופיעות להלן, יחד עם המשקל המקביל שלהם בפאונדים ובקילוגרמים:

 

גודל המשקולת

משקל בפאונדים

משקל בקילוגרמים

4kg

9lbs

4kg

6kg 

13lbs

6kg

8kg

18lbs

8kg

10kg

22lbs

10kg

12kg

26lbs

12kg

16kg

35lbs

16kg

20kg

44lbs

20kg

24kg

53lbs

24kg

28kg

62lbs

28kg

32kg

70lbs

32kg

36kg

80lbs

36kg

40kg

88lbs

40kg

44kg

97lbs

44kg

48kg

106lbs

48kg

 

חשוב לבחור את המשקל המתאים לרמת הכושר שלך ולפעילות הגופנית שאתה מבצע. למתחילים כדאי להתחיל עם משקל קל יותר כדי להתמקד בצורה נכונה בטכניקה לפני הגדלת המשקל. ככל שתתחזק יותר עם תרגילי קטלבלס, תוכל להגדיל בהדרגה את המשקל כדי לאתגר את עצמך עוד יותר. תמיד חשוב להקשיב לגוף שלך ולהימנע ממאמץ יתר כדי למנוע פציעה.

מה המחיר של משקולות קטלבלס

מחירי משקולות יכול להתחיל בכמה מאות שקלים ולהגיע לכמה מאות אלפי שקלים תלוי בכמות שאתה מזמין וגודל המשקולת למטה תוכלו לראות טבלה של מחירי משקולות לפי משקל:

 

גודל המשקולות

מחיר בשקלים

8 ק״ג

160

12 ק״ג

192

14 ק״ג

224

16 ק״ג

256

20 ק״ג

320

24 ק״ג

384

28 ק״ג

448

32 ק״ג

512


 
יש לך שאלה? בוא נשוחח ב-WhatsApp