יצירת קשר  |   כתובת הגעה התחבר | משתמש חדש  |  אורח/ת  |  הזמנות שלי  |  
09-8850509 לוגו אתר ספורט אדיר    
משקולות צלחת הן דבר בלתי נפרד מכל חדר כושר וניתן לראות אותן בחדרי כושר רבים. משקולות הצלחת מאפשרות התאמה מדוייקת להרמה של משקל המשקולות והמוט, בהתאם להעדפות והיכולות של המתאמן. באתר של אדיר ספורט תוכלו למצוא מבחר גדול של ציוד לחדרי כושר, כולל מגוון גדול מאוד של משקולות צלחת.
 


משקולות צלחת – להגברת אפקטיביות האימונים


משקולת צלחת נפוצה מאוד בכל חדר כושר, הסיבה לכך היא היעילות הגבוהה שלה. ניתן להשתמש במשקולות הללו לכל מיני תרגילים, כאשר השאיפה תהיה להוציא מכל מתאמן את המקסימום. אם בא לכם לרכוש ציוד לחדר כושר או להקים חדר כושר ביתי, משקולות צלחת צריכות להיות ברשימה. במאמר הבא נספר לכם על הפריט הפופולרי הזה, בלעדיו שום אימון לא יהיה שלם. אם בא לכם להפוך את האימונים שלכם לאפקטיביים וטובים, חובה להצטייד בציוד המתאים לשם כך. לא כל מוצר שתראו בחנות שמוכרת ציוד לחדרי כושר יהיה נכון בהתאם לתוכניות. משקולת עגולה בצורת צלחת יכולה לשדרג כל אימון ולהביא אתכם להשגת המטרה הרצויה. אין סיבה שתמצאו את עצמכם עובדים קשה, אך לא משיגים את התוצאות הנדרשות.
 

מתי משתמשים במשקולות צלחת?

השימוש במשקולת צלחת הוא רב גוני, לכל מתאמן תהיה את תוכנית האימונים שלו. בחלק גדול מהמקרים שמים את המשקולות הללו על המתקנים בחדר הכושר כדי להגדיל את המשקל. עם זאת יש כאלה שבוחרים להשתמש במשקולות הללו לאימונים חופשיים כתוספת משקל. הגיוון האפשרי עם המשקולות הללו גורם להן להיות בחירה מועדפת של המון מתאמנים. לא משנה כיצד בנוי תוכנית האימונים, ניתן יהיה לשלב את המשקולות הללו כחלק ממנה. כמובן שכל אחד יכול לבחור את המשקל המתאים לפי המצב הקיים כדי להוציא את המקסימום. כעת הגיע הזמן לדבר כיצד בוחרים משקולות צלחת לחדר כושר או לאימונים ביתיים. 

כיצד בוחרים משקולת צלחת?

זוהי אחת מהשאלות הראשונות שתשאלו את עצמכם טרם הרכישה עצמה. אנו לא מצפים מכם לרכוש משקולות צלחת בלי שתבינו כיצד עושים את הבחירה הנכונה. יש מגוון רחב של משקולות, לכל משקולת בצורת צלחת יהיו את הפלוסים ואת המינוסים שלה. תרכשו אך ורק משקולות של חברה מוכרת, כזו שתספק לכם אחריות על האיכות שלהן. ברגע שהמשקולות עשויות מחומרי גלם איכותיים, לא תאלצו לבצע את הרכישה פעם אחר פעם. תוודאו כי ישנה התאמה בין המכשירים בחדר הכושר לבין אותן משקולות שתרצו לרכוש. לכל משקולת צלחת יכולה להיות הצורה שלה, שימו לב לעניין הזה טרם הרכישה.

איך כדאי לבחור משקולות צלחת?

אנו מבינים כי מבחר האפשרויות בשוק גורם לכם ללכת לאיבוד. אך אין סיבה שתעשו בחירה שבהמשך עוד תתחרטו עליה, מוטב כי תעשו בדיקה מקיפה. אז מה צריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים בפעם הראשונה משקולת צלחת? חומר הגלם ממנו עשויה המשקולת עשוי להשפיע על עמידותה. מבחינתכם תרצו לדעת כי חומר הגלם איכותי וחזק כדי להימנע מהחלפה תדירה. אין דבר יותר מבאס מאשר להחליף את המשקולות בצורה יחסית תכופה. אך מה חוץ מחומר הגלם אמור לעניין אתכם? ישנם עוד כמה פרמטרים חשובים שיעשו את ההבדל בין בחירה מוצלחת יותר ופחות.

המשקל של הצלחת צריך להיות כזה שיאפשר לכם לבצע מגוון רחב של תרגילים. עליכם לחשוב מראש אילו תרגילים תרצו לבצע, ואיזה משקל תהיו מסוגלים להרים. לרוב לוקחים משקולות צלחת בקפיצות של 2.5-10 ק"ג כדי לאפשר מגוון רחב של אפשרויות לכל מי שיבצע את התרגילים השונים. משקולות צלחת מחיר יכול להשפיע גם על שיקול הדעת בעת בחירת המשקולת החדשה. תרצו לדעת מבחינתכם כי המחיר הוא מחיר שתוכלו לעמוד בו. במידה והמחירים יהיו גבוהים זה עשוי להגביל את מרחב האפשרויות הניצב לפניכם. זה יכול להיות מתסכל מאוד אם תדעו כי עשיתם בחירה לא טובה רק בגלל שהעלויות הכספיות היו גבוהות.

אילו תרגילים ניתן לבצע עם משקולת צלחת?

כמות התרגילים שניתן לבצע עם משקולת צלחת גבוהה למדי. תוכלו למצוא את עצמכם במצב בו תבצעו מאות תרגילים שונים בכל מיני וריאציות. נדגיש כי המשקולת אפשרית לשימוש במכשירי כושר, אך גם יש כאלה שמשתמשים בה לתרגילים חופשיים. משקולות צלחת מעולות לתרגילים שעובדים על הגב או על כל שאר השרירים הגדולים. עצם היותה של המשקולת גדולה ורחבה זה מאפשר לכם להגיע לאחיזה כמעט מושלמת. עם זאת סוג המשקולת שתרכשו חייב להתאים לסוג התרגיל אותו תרצו לבצע איתה. לא כל אותן משקולות צלחת יתאימו בצורה גורפת לכל סוגי התרגילים שיעלו לכם לראש.

איזה משקל הכי יתאים למתאמנים?

צריך לעשות את החלוקה בין מתאמנים מתחילים לבין מתאמנים הנמצאים בעיצומו של תהליך. למתאמנים מתחילים המשקל הנמוך יכול להיות טוב, כזה שיאפשר לבצע תרגילים בעצימות נכונה. אך עדיין עליכם לזכור כי עם הזמן תמצאו את עצמכם מתקדמים וגם מעלים את המשקלים. לכן המשקל המתחיל למתאמנים מתחילים ינוע בין 5 עד 20 ק"ג למרבית התרגילים. בשלבים מתקדמים יותר ניתן להרים גם משקלים של 40-60 ק"ג, אך מדובר על הרף העליון. אנו מציעים לכם בכל פעם מחדש לרכוש משקולת צלחת בהתאם למשקל אותו תהיו מסוגלים להרים. כך תהיה אפשרות להוסיף עוד משקל, ולהפוך את האימונים לאפקטיביים ויעילים.

כמה עולה לרכוש משקולות צלחת?

המחיר הוא שיקול אחד מיני רבים אותו יהיה עליכם לקחת בחשבון, אך אל תיתנו לו תשומת לב מיוחדת. יש כאלה שרוכשים משקולות צלחת רק על סמך המחיר שלהן. אך מה לגבי כל שאר הדברים שאותם יהיה עליכם לקחת בחשבון? כל מי שיראה רק מהו משקולות צלחת מחיר ימצא את עצמו מתחרט על כך בהמשך. המחיר של משקולת צלחת נקבע בהתאם למשקל של המשקולת אותה תרכשו. החל מכמה עשרות שקלים עבור משקולת קלה ועד למאות שקלים עבור משקולת כבדה. אם תחשבו מראש מהו התקציב שעומד לרשותכם, יהיה לכם קל לרכוש. לא תגיעו למצב בו המחיר יגרום לכם להימנע מרכוש משקולות צלחת לחדר הכושר שלכם.

יש לך שאלה? בוא נשוחח ב-WhatsApp