יצירת קשר  |   כתובת הגעה התחבר | משתמש חדש  |  אורח/ת  |  הזמנות שלי  |  
09-8850509 לוגו אתר ספורט אדיר    
ראשי >כלובים ומולטי טריינרים
ציוד קרוספיט למכירה חייב להיות איכותי ביותר צריך להיות עמיד וחזק מספיק כדי לעמוד בקשיים של אימונים אינטנסיבייםה וגם נוח וקל לשימוש, כך שהוא יכול לספק חווית אימון מהנה. ציוד לאימוני קרוספיט איכותי ביותר צריך להיות בעל אחריות טובה, כמו גם שירות לקוחות זמין בעת הצורך.

POWER BAG

179



ציוד קרוספיט מומלץ לאימוני קרוספיט


אימוני קרוספיט הפכו להיות לאימונים שמשגעים את כל העולם וגם את ישראל. המון מתאמנים שמחפשים שיטת אימון מעניינת ומגוונת בוחרים באפשרות הספציפית הזו. על מנת להתחיל אימוני קרוספיט חובה להצטייד בהתאם, אחרת היעילות של האימון תפחת. עם ציוד קרוספיט ניתן יהיה להוציא את המירב מהאימון, מעבר לכל מה שתעלו על הדעת. גם אם אתם מתאמנים באופן קבוע, לאימוני קרוספיט עם ציוד ייעודי תהיה תמורה שונה לגמרי. בואו ללמוד איך לבחור את הציוד המתאים, מהם היתרונות של אימון עם ציוד רלוונטי וכמה תצטרכו לשלם. הכנה מוקדמת תאפשר לכם להוציא את מירב התועלת מהאפשרות הספציפית הזו. אפשרות שיכולה להפוך את האימונים הבאים למהנים וכיפיים מעבר לכל מה שרק הצלחתם לדמיין.
 

מהו אימון קרוספיט?

אימוני קרוספיט לוקחים את כל מה שאנו מכירים ומשלבים בניהם בעת ובעונה אחת. אם עד כה התרגלתם לפצל את האימונים לאימוני אירובי או לאימוני כוח, בקרוספיט הכל קורה ביחד. כלומר בתרגיל אחד תוכלו לחזק כמה שרירים בגוף, אך בו בזמן גם לשרוף קלוריות. זה מה שהופך את האימונים הללו לאימונים יעילים, שהמון מתאמנים בוחרים בהם. זה יכול לסייע לקצר את תוכנית האימונים השבועית, וגם לאפשר השגת תוצאות יוצאות מגדר הרגיל. אין סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר כאשר זה נוגע לאימונים קבועים. מגיע לכם להשיג את התוצאה שחלמתם עליה, עם ציוד אירובי זה לגמרי אפשרי.


למה צריך ציוד לאימון קרוספיט?


על פניו תוכלו להשתמש בציוד שנמצא לכם בבית, גם אם אתם רוצים לעשות אימון קרוספיט. אך כפי שאמרנו המטרות של אימוני קרוספיט יהיו שונות לעומת מטרות של אימונים אחרים. ציוד לאימון קרוספיט הוא ציוד שמיועד להשגת המטרה הספציפית שאליה מכוון האימון. אם לא תשמשו בציוד הייעודי הזה, המטרות עשויות שלא לרקום עור וגידים. למרות כל העבודה הקשה שלכם בחדר הכושר, בסטודיו או בבית, לא תראו את מה שתרצו לראות. לכן ישנה חשיבות לרכוש ציוד קרוספיט שאמור לקדם עוד קצת את המטרות ולזרז את הגעתן. כל מטרה שתציבו לעצמכם מול העיניים תהיה מטרה שאותה חובה עליכם להשיג על כל המשתמע מכך.

איפה מוצאים ציוד לאימוני קרוספיט למכירה?

אנו מבינים כי אתם מבולבלים בכל הנוגע לרכישת ציוד קרוספיט לקראת האימונים הקרובים. אך עליכם להבין כי הרכישה הזו אמורה להיות רכישה שתאפשר לכם שקט לטווח הרחוק. אין סיבה שתחזרו שוב על הפעולה הזו, הרי גם ככה היא אמורה לסייע לכם בהשגת המטרה. ציוד לאימוני קרוספיט למכירה מחפשים אך ורק בחנויות המוכרות ציוד ספורט. החנויות האלה הן חנויות שיעניקו לכם בדיוק את מבוקשכם בכל הנוגע לעניין הזה. בחנות לא רק שתמצאו מבחר ענק של ציוד ספורט, מגוון האפשרויות שיעמוד לרשותכם יהיה בלתי נגמר.

איך נכון לבחור ציוד קרוספיט?

זה שיש המון ציוד לאימוני קרוספיט למכירה, אין זה אומר שכל אפשרות תהיה מתאימה לכם. ישנו ציוד שיהיה מתאים לכם, אך יהיה ציוד שרק יגרום לכם לעמוד במקום. המטרה באימוני קרוספיט תהיה תמיד להתקדם, בלי שתרגישו שאתם מפספסים את ההזדמנות הזו. אז מה אתם צריכים לקחת בחשבון בעת רכישת ציוד לאימון קרוספיט? קודם כל תגדירו לעצמכם בצורה ברורה את המטרות שניצבות לפניכם. בלי שתגדירו לעצמכם את המטרות, יהיה קשה לדעת איזה ציוד יהיה המתאים בשבילכם. כפי שאתם מבינים לכל ציוד שתרכשו תהיה את התועלת הנכונה והאישית עבורו. בזכות המודעות ליתרונות של אימוני קרוספיט, יהיה קל גם להציב את המטרות הרצויות.

בו בזמן עליכם לזכור כי איכות היא עניין מהותי, בטח אם אתם מאלה שמבצעים אימונים באופן קבוע. ציוד קרוספיט לא איכותי יגרום לכך שתאלצו להחליף את הציוד בתדירות יחסית גבוהה. לעומת זאת ציוד איכותי יאפשר לכם לדעת כי אתם משיגים בדיוק את המטרה אותה הצבתם לעצמכם. לא תאלצו להחליף את הציוד, הציוד שתרכשו היום ישרת אתכם בצורה נאמנה גם עוד כמה שנים. עוד פתרון מעולה יהיה פשוט לשמוע מה מתאמנים אחרים ממליצים ומספרים. הרי ציוד קרוספיט מומלץ יכול לקחת אתכם בדיוק למקום בו תרצו להיות. עם ציוד המיועד לאימוני קרוספיט יהיה קל להפוך את החלום למציאות ברת השגה. 

האם חובה לרכוש ציוד לאימון קרוספיט?

בהתחלה אינכם חייבים לרכוש ציוד קרוספיט, תוכלו להשתמש בכל הציוד שנמצא במקום עצמו. אך ככל שהאימונים יהפכו להיות קבועים, כך יהיה עליכם להשקיע בהם. השקעה באימונים באה לידיי ביטוי בין היתר גם ברכישת ציוד ייעודי עבורו. זה שיש ציוד קרוספיט זה בהחלט יכול להיות קרש ההצלה שיסייע לכם לגוון את האימונים. ככל שהציוד שתרכשו יהיה יותר מעניין, כך האימונים מן הסתם יהפכו להיות חווייתיים. החובה ברכישת ציוד לאימון קרוספיט נובעת מהרצון הטבעי להפוך את האימונים לבלתי נשכחים.

 

איזה ציוד קרוספיט מומלץ?


ביגוד קרוספיט

אומנם את האימונים ניתן לבצע עם ביגוד ספורט רגיל, אך ביגוד קרוספיט מקדם את ההישגים. הביגוד הוא ביגוד משוחרר, כזה שיאפשר לכם לבצע מגוון רחב של תרגילים. עם הביגוד המתאים תוכלו לראות כי אין דבר שימנע מכם להשיג את המטרה אותה הצבתם לעצמכם. כמובן שביגוד לאימון קרוספיט יהיה מעוצב, כך שהוא אינו ימנע מכם להרגיש בנוח עם עצמכם.

מכנסי קרוספיט

כפי שאמרנו בזכות ציוד קרוספיט תוכלו לעבוד על כל הגוף ולבצע אימונים רב גוניים. מכנסי קרוספיט הם מכנסיים שאמורים לאפשר לכם לעבוד על החלק התחתון בצורה אידאלית. המכנסיים מאפשרות לבצע מגוון אינסופי של תרגילים, כאלה שדורשים גמישות גבוהה. ללא מכנסי קרוספיט תמצאו את עצמכם במצב בו יהיו תרגילים שלא באמת יהיה ניתן לבצע. 

כפפות קרוספיט

העבודה עם ציוד לאימון קרוספיט תדרוש מכם להשתמש רבות בכפות הידיים. בין אם מדובר על החזקת משקולות או עבודה עם ציוד נוסף שנמצא ממש בהישג יד. כפפות קרוספיט הן כפפות שמטרתן העיקרית תהיה לשמור לכם על כפות הידיים. כל מי שמבצע את האימונים הללו דרך קבע, ימצא את עצמו מתמודד על קילופים והמון מכות קטנות שניתן להעלים.


אפוד קרוספיט

עבודה עם משקל היא ככל הנראה הפרמטר העיקרית שמאפשר להוציא את המירב מאימוני קרוספיט. ציוד קרוספיט ייעודי אמור לסייע בביצוע אימונים המביאים עבודה על כל הגוף. עם אפוד קרוספיט תוכלו לעשות אימוני כוח ששורפים בין היתר המון קלוריות. בו בזמן אימוני אירובי שנעשים עם אבוד כבד מחזקים את השרירים גם ברגליים וגם באזורים נוספים.

 

הגבירו את אפקטיביות האימון עם ציוד קרוספיט

בסופו של יום המטרה שאמורה להניע אתכם תהיה לעשות אימונים שנותנים תוצאות. אם האימון לא יעניק את התוצאה הרצויה, בשביל מה אתם נלחמים ליישמו? אימוני קרוספיט עם ציוד קרוספיט הופכים להיות אפקטיביים פי כמה. במקום להתקדם באיטיות, תמצאו את עצמכם מתקדמים בקצב מסחרר. תוך זמן קצר תשיגו את התוצאות שאותן תכננתם להשיג אי שם בתחילת הדרך. זה שאתם התרגלתם להסתפק במועט, אין זה אומר שזוהי המטרה גם עכשיו. ציוד לאימוני קרוספיט למכירה יאפשר לכם לחלום בגדול ולהציב מטרות מרחיקות לכת.

יש לך שאלה? בוא נשוחח ב-WhatsApp